about us

Afranet history

Afrant Company was established in 1996 with the aim of developing the Internet and e-commerce in the country and entered the OTC market of Iran in 1995. During these years, Afrant has been able to introduce and establish itself as a pioneer in providing services to various ministries, organizations, institutions and governmental, semi-public and private institutions in providing dedicated Internet broadband services, data center services, cloud computing and e-commerce.

Afranet logo

social responsibility

As a pioneer in the Internet and e-commerce industries in Iran, Afranet plays a prominent role in creating an IT culture and acquainting high-ranking authorities, mid-level managers, and the public in general with the data center industry, especially cloud data centers, through convening conferences, doing interviews and press conferences, and meeting with Iran’s principle decision-makers and authorities, especially with high-ranking officials of the ICT ministry and the High Council for Cyberspace. Furthermore, Afranet, in parallel to its business activities, has always tried to perform some activities based on the social responsibilities it feels it has. In addition to pursuing its main goal of helping economic growth, Afranet tries to support the vulnerable segments of the public by identifying and backing charities and non-profits.

Afranet
Afranet
Afranet

Mission of Afranet Company

«Providing a wide range of ICT services and solutions to empower digital businesses»

Afrant Company provides data-based services and solutions including Internet bandwidth, transmission network, communication services, data center, cloud services for organizations and digital businesses as an empowerment of these organizations in the digital field and the main pillar of the national information and Internet network in the country. will do.

vision

چشم‌انداز شرکت افرانت در افق سال 1404 بر اساس سیاست‌های استراتژیک خود به شرح جدول زیر است.

ردیف شرح
1 تبدیل‌شدن به یکی از سه شرکت اول کشور در حوزه ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
2 تبدیل‌شدن به قطب دیتاسنتر تجاری در کشور و ارائه خدمات دیتاسنتر و Cloud در تراز جهانی و مشارکت و همکاری با دیتاسنترهای مطرح بین‌المللی
3 مطمئن‌ترین و امن‌ترین ارایه دهنده‌ی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران

ارزش های سازمانی

  • ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر
  • فرهنگ سازمانی متعالی
  • رشد کیفی و اعتلای سرمایه‌های انسانی
  • التزام به رعایت ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی و متعهد به رقابت سالم
  • نوآوری، تمایز و حفظ نقش پیشتاز در صنعت ICT
  • تعهد، خوشرویی و متانت در قبال مشتریان و سایر ذینفعان
  • اعتقاد و پایبندی به مسئولیت‌های اجتماعی
  • رعایت ایمنی و محیط زیست
  • راهنمایی و ارائه خدمات صادقانه به متقاضیان و مشتریان در اسرع وقت و تلاش جهت تامین نیازهای منطقی و رضایتمندی آنان
  • انجام وظایف به صورت موثر و کارآمد همراه با سرعت و دقت و منطبق با قوانین و مقررات سازمانی
  • رازداری و خودداری از افشاء اسناد و مدارک محرمانه و اسرار و اطلاعات مشتریان

مقاصد مورد انتظار سازمان

شرکت افرانت ضمن اهتمام به چشم انداز و مأموریت خود (ارکان جهت ساز) و بر اساس فرآیند‌های جاری شرکت به ‌صورت مداوم اقدام به تبیین مقاصد مورد انتظار (Goals) سازمان از به‌کارگیری سیستم یکپارچه مدیریت به شرح جدول شماره 3 پرداخته و بر اساس روش اجرایی تدوین، بازنگری و پایش برنامه‌ها و اهداف (BP-PR-045) و توسط فرم هدفگذاری و پایش‌ سالانه (BP-FO-079) اقدام به تعریف اهداف کلان سازمانی خود نموده و آن‌ها را به‌صورت مداوم با استفاده از اهداف خرد (Target) پایش و بازنگری می‌نماید.

ردیف شرح مقصد مورد انتظار
1 بهبود مداوم عملکرد کلان سازمان و تداوم خدمات
2 رعایت حریم خصوصی و محرمانگی اطلاعات مشتریان، سایر ذینفعان و دانش سازمان
3 رعایت الزامات حاکمیتی
4 افزایش سهم بازار و جذب مشتریان حرفه‌ای‌تر
5 افزایش سطح مهارت سرمایه‌های انسانی از طریق آموزش‌های مستمر و موردنیاز
6 مدیریت مخاطرات و فرصت های کسب‌وکار و افزایش ضریب امنیتی
7 ارتقای بهره‌وری و بهینه‌سازی به‌کارگیری دارایی‌ها
8 جلب اعتماد، افزایش سطح رضایت و وفاداری مشتریان
9 ارائه خدمات متنوع مبتنی بر بهترین تجارب جهانی در راستای تضمین الزامات مشتری

خط مشی

شرکت افرانت، پیشرو در ارائه خدمات اینترنت و مرکز داده، در راستای رویکردهای توسعه پایدار، بهبود خدمات و افزایش سهم بازار، بهره‌برداری از ابزارهای مدیریتی بین‌المللی را از ارکان سازمان خود می‌داند.

در این راستا و به منظور اطمینان از ارائه خدمات منطبق با الزامات مشتریان، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2015 و به منظور بکارگیری رویکردهای بهینه ارائه خدمات، سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO/IEC 20000-1:2018 و نیز به منظور صیانت از دارایی‌های ارزش‌مند اطلاعاتی و همچنین ایجاد بسترهای تداوم کسب و کار، سیستم مدیریت امنیت اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO/IEC 27001:2013 را مستقر می‌نماید.

مدیریت ارشد سازمان، ضمن تعهد به شناسایی و رعایت الزامات استانداردهای مرجع ذکر شده و هر نوع الزام قانونی، مقرراتی، آئین‌نامه‌ای و قراردادی کاربست‌پذیر بر حوزه کسب و کار، با شناخت و درک بافت سازمان، فرازهای ذیل را به عنوان نیات و مقاصد بکارگیری ساز و کارهای مدیریتی مذکور و نیز جهت‌دهی و هدایت ارکان سازمان در این راستا، بیان می‌نماید:

  1. استفاده از فناوری و دانش متناسب در راستای ارائۀ خدمات با کیفیت و امن و توسعه و بهبود مداوم آنها با تاکید براتوماسیون فرآیندها
  2. ارائه سبد خدمات مبتنی بر بهترین تجارب جهانی در راستای تضمین رعایت الزامات مشتری
  3. مدیریت مخاطرات و فرصت‌های کسب و کار
  4. حفظ و ارتقای ویژگی‌های محرمانگی، یكپارچگی و دسترس‌پذیری اطلاعات مشتریان و سایرذی‌نفعان و دانش سازمان
  5. ارتقای سطح عملکرد، دانش و یادگیری سرمایه‌های انسانی، افزایش پایبندی به نظام‌های یاد شده و کاهش خطای ایشان
  6. پیشگیری از بروز و به حداقل رساندن پیامد رخدادها و بهره‌مندی از دانش کسب شده
  7. ایجاد رویکردهای پایداری و تداوم کسب و کار و بهبود شرایط بازگشت‌پذیری
  8. شناسایی و برآورده‌سازی انتظارات و الزامات مشتریان و سایرذی‌نفعان، حصول و نگهداشت خشنودی ایشان و اطمینان از حفظ و صیانت از حریم خصوصیشان
  9. توسعه و فراهم آوری خدمات متنوع
  10. رشد و سود آوری مستمر کسب و کار و ارتقا بهره وری

مدیریت ارشد شرکت، با اعتقاد و التزام كامل به موارد بیان شده و با پشتیبانی مناسب مدیریتی برای دستیابی به نتایج مورد انتظار، تعهد خود را به بهبود مستمر و اثربخشی نظام‌های مدیریتی مذکور اعلام داشته و تمامی مدیران و كاركنان شرکت را موظف به رعایت مفاد این سند و سایر ارکان وابسته به آن می‌نماید.

اهداف کلان سیستم مدیریت یکپارچه

ردیف شرح اهداف کلان سیستم مدیریت یکپارچه (Objects)
1 بهبود سطح کیفیت خدمات
2 ارتقای سطح رضایت مشتریان
3 بهبود فرآیندها
4 تداوم خدمات
5 توسعه و ارتقاء زیر ساخت ارائه خدمات
6 توسعه صلاحیت و ارتقا رضایت کارکنان
7 حفاظت از دارایی‌های سازمان
8 کاهش رخدادها و یادگیری
9 ارتقای سطح امنیت
10 کاهش خطای انسانی
11 برآورده‌سازی الزامات ذی‌نفعان
12 افزایش سود شرکت
13 بهبود بهره‌وری شرکت

Board of Directors

Afranet at a glance

customer
Afranet has always tried to meet all the needs of communication and information infrastructure of businesses by providing various services in the field of information and communication technology.
years of experience
Afranet leader in serving ministries, public and private agencies and departments as well as enabling businesses are emerging.
services
Afranet has been operating in the field of information and communication technology since 1997, using the latest technology in the world.

Licenses, certificates

Some Afranet customers

1000+ other companies and organizations