about us
Afranet history
Afrant Company was established in 1996 with the aim of developing the Internet and e-commerce in the country and entered the OTC market of Iran in 1995. During these years, Afrant has been able to introduce and establish itself as a pioneer in providing services to various ministries, organizations, institutions and governmental, semi-public and private institutions in providing dedicated Internet broadband services, data center services, cloud computing and e-commerce.

social responsibility
As a pioneer in the Internet and e-commerce industries in Iran, Afranet plays a prominent role in creating an IT culture and acquainting high-ranking authorities, mid-level managers, and the public in general with the data center industry, especially cloud data centers, through convening conferences, doing interviews and press conferences, and meeting with Iran’s principle decision-makers and authorities, especially with high-ranking officials of the ICT ministry and the High Council for Cyberspace. Furthermore, Afranet, in parallel to its business activities, has always tried to perform some activities based on the social responsibilities it feels it has. In addition to pursuing its main goal of helping economic growth, Afranet tries to support the vulnerable segments of the public by identifying and backing charities and non-profits.
ردیف | نام موسسه | مدت همکاری | نوع خدمت |
---|---|---|---|
1 | سازمان موسسه خیریه محک | سالانه | پهنای باند 10mbps |
2 | مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد (سالانه) | سالانه | پهنای باند 15mbps |
3 | انجمن حمایت از توسعه فضای آموزشی (حامی) | از 1400 تا کنون | پهنای باند 5mbps |
4 | گروه آموزشی نسل فردای شریف | سالانه | 1یونیت فضای رک |
5 | موسسه فرشته کاریار | سالانه | سرور ابری large |
6 | موسسه خیریه کهریزک کرج | از 1399 تا کنون | خرید اقلام مورد نیاز مانند تلوزیون برنج و مکمل غذایی اقلام بهداشتی و... |
7 | کمک به مدارس مناطق محروم سیستان و بلوچستان | از 1400 تا کنون | خرید لوازم التحریر، دفتر یادداشت، کلاسور، شال و روسری و... |



Mission of Afranet Company
«Providing a wide range of ICT services and solutions to empower digital businesses»
Afrant Company provides data-based services and solutions including Internet bandwidth, transmission network, communication services, data center, cloud services for organizations and digital businesses as an empowerment of these organizations in the digital field and the main pillar of the national information and Internet network in the country. will do.
vision
Afranet Vision Details
ردیف | شرح |
---|---|
1 | تبدیلشدن به یکی از سه شرکت اول کشور در حوزه ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات |
2 | تبدیلشدن به قطب دیتاسنتر تجاری در کشور و ارائه خدمات دیتاسنتر و Cloud در تراز جهانی و مشارکت و همکاری با دیتاسنترهای مطرح بینالمللی |
3 | مطمئنترین و امنترین ارایه دهندهی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران |
ارزش های سازمانی
- ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر
- فرهنگ سازمانی متعالی
- رشد کیفی و اعتلای سرمایههای انسانی
- التزام به رعایت ارزشهای اخلاقی و اجتماعی و متعهد به رقابت سالم
- نوآوری، تمایز و حفظ نقش پیشتاز در صنعت ICT
- تعهد، خوشرویی و متانت در قبال مشتریان و سایر ذینفعان
- اعتقاد و پایبندی به مسئولیتهای اجتماعی
- رعایت ایمنی و محیط زیست
- راهنمایی و ارائه خدمات صادقانه به متقاضیان و مشتریان در اسرع وقت و تلاش جهت تامین نیازهای منطقی و رضایتمندی آنان
- انجام وظایف به صورت موثر و کارآمد همراه با سرعت و دقت و منطبق با قوانین و مقررات سازمانی
- رازداری و خودداری از افشاء اسناد و مدارک محرمانه و اسرار و اطلاعات مشتریان
خط مشی سیستمهای یکپارچه مدیریت
شرکت افرانت، پیشرو در ارایه خدمات و راهکارهای مبتنی بر دیتا شامل پهنای باند اینترنت، شبکه انتقال، خدمات ارتباطی، دیتاسنتر و خدمات ابری، در راستای رویکردهای توسعه پایدار، بهبود خدمات و افزایش سهم بازار و به منظور تسهیل فرصتهای افزایش رضایت مشتریان، اطمینان از ارایه خدمات منطبق با الزامات ذی نفعان و پرداختن به ریسک و فرصت های مرتبط با محیط کسب و کار، صیانت از داراییهای ارزشمند اطلاعاتی و همچنین ایجاد بسترهای تداوم کسب و کار، از استانداردهای ISO 9001:2015، ISO 10002:2018، 10004:2018ISO، ISO/IEC 27001:2013، ISO/IEC 20001-1:2018، ISO 10015:2019، ISO30401:2018 برای سیستمهای مدیریتی یکپارچه خود بهره میبرد.
مدیریت ارشد سازمان، ضمن تعهد به شناسایی و رعایت هر نوع الزام قانونی، مقرراتی، آییننامهای و قراردادی کاربستپذیر بر حوزه کسب و کار، بهبود مداوم عملکرد سیستم های مدیریت یکپارچه، تعادل بین اشتراک گذاری دانش و حفاظت از آن، راهبردهای خود در سیستمهای مدیریتی یکپارچه را به شرح زیر تعیین و استقرار داده است:
- بهبود کیفیت خدمات با استفاده از فناوری و دانش روز دنیا، اتوماسیون فرآیندها و بازخوردهای دریافتی از مشتریان
- توسعه و فراهم آوری خدمات متنوع مبتنی بر بهترین تجارب جهانی و با تضمین رعایت الزامات توافق شده با مشتریان
- حفظ و ارتقای ویژگیهای محرمانگي، يكپارچگي و دسترسپذیری اطلاعات کلیه ذینفعان سازمان بهویژه مشتریان
- شناسایی، بهکارگیری و حفاظت از دانش مورد نیاز سازمان در جهت توسعه و ارتقای سطح عملکرد کارکنان، کاهش خطای ایشان، توسعه ساز وکارهای انتشار و حفاظت از دانش، ایجاد سیستمهای انگیزشی برای مشارکت در ثبت دانش و ایجاد فرهنگ دانش محور
- مدیریت ریسک و فرصت ها، بهبود قابلیت اطمینان و تداوم خدمات و کسب و کار
- شناسایی و برآوردهسازی انتظارات و الزامات کلیه ذینفعان بهویژه مشتریان و حصول و نگهداشت رضایت ایشان
- رشد و ارتقاء مستمر بهره وری و سود آوری کسب و کار
مدیریت ارشد سازمان، با اعتقاد و التزام كامل به موارد بیان شده و با پشتیبانی مناسب مدیریتی برای دستیابی به نتایج مورد انتظار، تعهد خود را به بهبود مستمر و اثربخشی نظامهای مدیریتی مذکور اعلام داشته و تمامي مديران و كاركنان شرکت را موظف به رعایت مفاد این سند و سایر ارکان وابسته به آن میداند.
اهداف کلان سیستم مدیریت یکپارچه
ردیف | شرح اهداف کلان سیستم مدیریت یکپارچه (Objects) |
---|---|
1 | بهبود کیفیت خدمات |
2 | توسعه خدمات و تداوم کسب و کار |
3 | ارتقاء سطح امنیت خدمات با توجه به معیارهای محرمانگی، یکپارچگی و دسترسپذیری اطلاعات |
4 | رشد سودآوری و رشد بهرهوری |
5 | ارتقاء سطح رضایت مشتریان و ماندگاری مشتریان |
6 | ارتقاء سطح دانش و رضایت کارکنان و بهبود آموزش |
Afranet at a glance
Some Afranet customers

















