مشترک گرامی شما می‌توانید انتقادات و شکایات خود را از طریق راه‌های ارتباطی زیر به اطلاع شرکت افرانت برسانید. ـ تکمیل و ثبت فرم شکایت موجود در این صفحه ـ تکمیل فرم شکایات موجود در حساب مشتریان ـ تماس تلفنی با واحد صدای مشتری (02181181) داخلی 4 انتقاد یا شکایت شما مطابق با نمودار زیر رسیدگی و نتیجه آن به اطلاع شما خواهد رسید. جهت مشاهده تصویر در سایز بزرگتر کلیک کنید. درصورتی که از نحوه رسیدگی به شکایت سازمان، شکایت دارید از طریق ایمیل زیر اعلام نمایید. ایمیل: gv@afranet.ir
راهنمای تصویری ثبت شکایت
ثبت شکایت