مشترک گرامی شما می‌توانید انتقادات و شکایات خود را از طریق راه‌های ارتباطی زیر به اطلاع شرکت افرانت برسانید. ـ تکمیل و ثبت فرم شکایت موجود در این صفحه ـ تکمیل فرم شکایات موجود در حساب مشتریان ـ تماس تلفنی با واحد صدای مشتری (02181181) داخلی 4 انتقاد یا شکایت شما مطابق با نمودار زیر رسیدگی و نتیجه آن به اطلاع شما خواهد رسید. جهت مشاهده تصویر در سایز بزرگتر کلیک کنید. در صورتی که از خود نحوه رسیدگی به شکایت سازمان، شکایتی دارید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: 02181182543
راهنمای تصویری ثبت شکایت
ثبت شکایت