موضوع های دیگر
موضوع های دیگر
پیش نیازهای پشتیبان گیری از فضای ایمیل سازمانی
-ارائه سرویس در خصوص RPO و RTO و مدت زمان نگهداری اطلاعات، مطابق پکیج های مندرج در سرویس پشتیبان گیری قابل ارائه است .
-بازیابی اطلاعات به دو روش میسر است که روش اول بازیابی بر روی فضای اصلی سرور میل سازمانی میباشد و روش دوم بازیابی بر روی مدیای مشتری انجام میگیرد ( بصورت فایل متنی Hash شده)
-در روش بازیابی بر روی مدیا یا فضای مشتری، فایلهای مربوط به ایمیلها بصورت فایل متنی میباشند که امکان Import در نرم افزارهای Outlook و .. را ندارند و محتوای آنها از طریق نرم افزارهایی مانند Notepad قابل مشاهده و رمزنگاری شده است.
-در روش بازیابی در فضای اصلی ، در صورتیکه نیاز به بازیابی نسخ پشتیبان بر روی سرور ایمیل افرانت باشد، ایمیلهای فعلی موجود بر روی سرور حذف میشوند و به زمان نسخه اعلام شده پشتیبان که حداقل 24 ساعت قبل هستند باز میگردند .