راهنمای استفاده از Mailing List

جهت ورود به منوی Mailing List ابتدا باید با اکانت دامین ادمین لاگین کرده و از مسیر مشخص شده در تصویر وارد منوی Mailing  Lists شوید

Mailing List جهت ارسال ایمیل های گروهی استفاده میشود 

جهت ارسال ایمیل یه تعدادی از Email Address  ها استفاده میشود و میتوانیم به هرتعدادی که لازم هست آدرس ایمیل به عنوان عضو به آن اضافه کرد

جهت ایجاد Mailing List جدید گزینه New  را زده و در قسمت list Address یک نام برای آن درنظر گرفته و در قسمت List Administrator  ادمین دامین را انتخاب می کنیم

همانطور که درشکل زیر مشخص می باشد نام لیست All-staff میباشد که این نام همانند آدرس ایمیل استفاده می شود یعنی میتوان به آدرس all-staff@yourDomain.com ایمیل ارسال کنید

List to address آدرسی می باشد که هنگامی که اعضای گروه از این لیست ایمیل دریافت میکنند در قسمت to نمایش داده میشود، پیش فرض نام mailing list  قرار می گیرد ، در مثال ما all-staff@yourDomain.com می باشد

List From Address آدرسی می باشد که اعضای گروه از این لیست ایمیل دریافت میکنند در قسمت From نمایش داده میشود، پیش فرض نام mailing list  قرار می گیرد ، در مثال ما all-staff@yourDomain.com می باشد

List Reply to Address آدرسی می باشد که هنگامی که اعضای گروه بخواهند reply  بزنند در قسمت to  قرار میگیرد

درصورتی که poster  را انتخاب کنیم زمانی  که Reply میزنیم آدرس کسی که ایمیل ارسال کرده به mailing list در قسمت to  قرار خواهد گرفت در حالت

Allowed Poster دراین قسمت مشخص میکنیم که چه کسانی بتوانند با این لیست ایمیل ارسال کنند

Subscribers Only فقط اعضای لیست بتوانند

Anyone همه بتوانند

List Administrators Only فقط ادمین بتواند