چگونه میتوانیم کمکتان کنیم؟
سرور ابری
-
چه منابعی از سرور ابری را می توان افزایش یا کاهش داد؟
در هر لحظه که بخواهید میتوانید میزان CPU، RAM و دیسک مازاد سرور ابری را به صورت آنلاین افزایش دهید، اما کاهش منابع تنها برای CPU و RAM امکان پذیر است. در صورت نیاز به افزایش و کاهش دیسک سیستم عامل میبایست درخواست خود را از طریق تیکت بازرگانی به واحد فروش ارسال نمایید.
-
آیا امکان تست سرویس وجود دارد؟
خیر، اما مشترک میتواند تا کمتر از 10 روز پس از خرید سرور درخواست لغو را ثبت نماید و وجه پرداختی به صورت کامل عودت خواهد شد.
-
آیا امکان دریافت Clone وجود دارد ؟
خیر فقط در صورت داشتن سرویس پشتیبان گیری افرانت امکان دریافت فایل VMDK وجود دارد.
-
آیا امکان تغییر دیسک سیستم عامل از حالت HDD به حالت SSD وجود دارد؟
خیر دیسک سیستم عامل فقط به صورت HDD می باشد، در صورت درخواست دیسک از نوع SSD می بایست دیسک مازاد از نوع SSD را خریداری نمایید.
-
آیا امکان ارتباط داخلی بین سرورهای ابری وجود دارد؟
بله در صورتیکه چندین سرور ابری وجود داشته باشد ارتباط داخلی امکان پذیر می باشد.
-
آیا امکان استفاده از هر نوع سیستم عامل وجود دارد؟
امکان استفاده فقط از پکیج های قابل ارائه توسط افرانت وجود دارد.
-
آیا امکان قرار دادن سرورها پشت فایروال در افرانت امکان پذیر می¬باشد؟
خیر – جهت قرار دادن سرورها پشت فایروال می توانید از طریق خرید سرور ابری با سیستم عامل Pfsense اقدام نمایید.
-
آیا امکان استفاده از IPv6 در سرورهای ابری وجود دارد؟
خیر.
-
آیا نصب VMware Tools برروی سرورهای ابری ضروری می باشد؟
بله- نصب و به روزرسانی این ابزار جهت عملکرد و کارایی مناسب، ارتباط سرور با زیرساخت ضروری میباشد. بدون نصب آن روی ماشینهای مجازی، کارآیی ماشین مجازی فعالیتهای مهمی را از دست میدهد.
-
چه نوع دیسک هایی در سرور ابری ارائه می شوند؟
دیسک سیستم عامل سرور ابری از نوع HDD است. اما دیسکهای مازاد آن میتوانند از نوعSSD یا HDD باشند.
-
چقدر طول می کشد تا یک سرور ابری ساخته شود؟
به محض ارسال درخواست، سرور ابری ساخته شده و بسته به نوع سیستم عامل، دقایقی بعد آماده استفاده خواهد بود.
-
چند IP به هر سرور ابری می توان اختصاص داد؟
به هر سرور ابری یک IP Public به عنوان IP اصلی و یک IP Public به عنوان IP مازاد میتوان اختصاص داد.
-
نحوه محاسبه استفاده از منابع به چه صورت است؟
محاسبه استفاده از منابع به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله میباشند.
-
آیا امکان استفاده از API وجود دارد؟
خیر.
-
چگونه می توان از سرورهای ابری نسخه پشتیبان تهیه کرد؟
می توانید سرویس پشتیبان گیری افرانت را خریداری نمایید تا به صورت خودکار از سرورهای ابری مشخص شده، نسخه پشتیبان تهیه شود.
-
سرور ابری خود را به اشتباه حذف کرده ام. آیا امکان بازیابی آن وجود دارد؟
در صورتی که سرویس پیشتیبان گیری افرانت را خریداری نکرده باشید، امکان بازیابی آن وجود ندارد.