چگونه میتوانیم کمکتان کنیم؟
فضای دیتا سنتر
-
نصب تجهیزات در سرویس فضای دیتاسنتر چگونه است؟
مشتری بایستی با هماهنگی قبلی با واحد فروش و تکمیل معرفینامه اقدام به ارسال تجهیزات خود نماید تا نصب آن توسط افرانت انجام پذیرد.
-
خرید سرویس فضای دیتاسنتر چگونه و چه مدارکی جهت عقد قرارداد لازم است؟
ابتدا مشتری درخواست خود را به صورت ایمیل یا تلفنی به واحد فروش اعلام می¬کند، سپس درخواست مشتری در بخش فنی امکان¬سنجی می¬گردد و در صورت تایید، پیش فاکتور برای مشتری ارسال میشود. با تائید مشتری پیشنویس قرارداد و فرم Ripe برای وی ارسال میگردد. در پایان مشتری بایستی پیشنویس قرارداد امضا شده، فرم Ripe تکمیل شده، تصویر فیش واریزی هزینه مربوطه و تصویر کارت ملی (برای مشتریان حقیقی) / تصویر روزنامه رسمی (برای مشتریان حقوقی) را ارسال نماید.
-
در خرید خدمات آنلاین ، تکمیل چه مشخصاتی الزامی است؟
مشتریان حقیقی: نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، تلفن ثابت، تلفن همراه و آدرس مشتریان حقوقی: نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، نام سازمان یا شرکت، تلفن ثابت، تلفن همراه و آدرس
-
مدت زمانی که راه اندازی و تغییرات سرویس ها طول می کشد چقدر است؟
مدت زمان اعلام شده در پیش فاکتور ارسالی توسط افرانت
- نحوه تردد مشتریان به افرانت چگونه است؟
-
نحوه راه اندازی لینک ارتباطی مرکز توحید همراه اول چگونه است؟
برای ارائه این سرویس توسط افرانت، لازم است مشتری درخواست خود را به صورت مکتوب به شرکت همراه اول ارسال نماید. پس از تایید شرکت همراه اول، از طریق ثبت تیکت برای افرانت ارائه این سرویس امکان پذیر است.
-
نحوه ارائه سرویس های مخابراتی مانند siptrunk, mpls.... چگونه است؟
مشتری باید درخواست مکتوب خود را به افرانت ارسال نماید. در صورت پشتیبانی افرانت از این سرویس، رضایتنامه افرانت جهت دریافت سرویس از مخابرات به مشتری ارائه میگردد.
-
آیا در صورت سفارش سرویس به صورت حقیقی یا حقوقی امکان ارسال فاکتور رسمی وجود دارد؟
بله، فاکتور رسمی بعد از راهاندازی سرویس برای مشتری ارسال میگردد.
-
پشتیبانی سرویس ها چگونه است؟ ایا بابت پشتیبانی هزینه ای دریافت می گردد؟
پشتیبانی کلیه سرویسها به صورت 24*7 و رایگان است. کانال¬های ارتباط با مرکز پشتیبانی فنی، تلفن 021 – 81189، ایمیل NOC@Afranet.ir و پس از لاگین در وبسایت افرانت، ثبت تیکت در بخش "درخواست¬های من" می¬باشد.
-
آیا امکان راه انداری و تغییرات در سرویس های مشتری در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل ممکن است؟
یر، راهاندازی و تغییرات فقط در ساعات کاری امکان پذیر است.
-
چگونه می توان نماینده فنی سرویس ها را تغییر داد؟
مشتریان حقیقی می بایست از طریق آدرس ایمیلی که قبلا معرفی کرده اند در ساعات اداری درخواست خود را برای واحد فروش ارسال نمایند و مشتریان حقوقی نیز باید از طریق نامه درخواست خود را ارسال نمایند.
-
نحوه تمدید قرارداد سرویس ها چگونه است؟
در خدمات غیر آنلاین، پس از تایید پیش فاکتور و پرداخت هزینههای مربوطه توسط مشتری قرارداد تمدید میگردد. در خدمات آنلاین پیش فاکتور ارسال نمیگردد. پس از پرداخت صورت حسابهای الکترونیکی توسط مشتری قرارداد تمدید میگردد.
-
آیا امکان تغییر دوره های پرداخت وجود دارد؟
بله، در صورت پرداخت سه ماهه ٣%، پرداخت ٦ ماهه ٧% و پرداخت سالیانه ١٥% تخفیف به مشتری تعلق میگیرد.
-
در صورت اختلال از طرف افرانت پرداخت خسارت به چه صورت است؟
ارائه خسارت بر اساس قرارداد است. لازم است مشتری تاریخ و مدت زمان اختلال در سرویس خود را از طریق ایمیل یا نامه به افرانت اعلام نماید.
-
آیا امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مشتری وجود دارد؟
تهیه نسخه پشتیبان بر عهده مشتری است. در صورت تهیه فضای ذخیرهسازی مستقل (Storage) توسط مشتری، یک فضایFTP در سرور جداگانهای در اختیار وی قرار خواهد گرفت که میتواند در هر زمان اطلاعات مورد نیاز خود را به فضای مذکور ارسال نماید. ارسال اطلاعات و فایلها به این فضا بر عهده مشتری است.
-
دسترسی iLo سرورهای HP در افرانت چگونه است؟
دسترسی iLo در سرویسهای مختلف متفاوت خواهد بود، برای سرویس Colocation این دسترسی به درخواست مشتری ارائه خواهد شد.
-
محاسبه ترافیک بر اساس چه پارامتری می باشد؟
کلیه ترافیک دریافتی و ارسالی بر روی پورت یا VLAN مشترک محاسبه خواهد شد.
-
جهت تفکیک ترافیک عبوری در داخل شبکه چه کار کنیم؟
مشترک می بایست یک VLAN مجزا بدون IP Public درخواست دهد یا طراحی شبکه داخلی مشترک به گونهای باشد که آن ترافیک بر روی پورت سمت افرانت مشاهده نشود.
-
در صورتی که نیاز به مشاوره در خصوص پیاده سرویس و یا شبکه باشد، چگونه میتوانم از افرانت کمک دریافت کنم؟
افرانت با ارائه سرویس MSP میتواند با وجود کادری مجرب در خصوص مشاوره، طراحی و پیاده سازی و نگهداری سرویس و یا زیرساخت شبکه در کنار کسب کار ها به جهت بهبود فرآیند و زمان پروژه قرار گیرد.