چگونه میتوانیم کمکتان کنیم؟
سرویس آسیب پذیری فنی
-
نحوه خرید سرویس به چه صورت است؟
نحوه سفارش و اطلاع از تعرفه سرویس به صورت آنلاین و از سایت افرانت در بخش خدمات امنیت اطلاعات امکان پذیر است.
-
آیا امکان انجام ارزیابی آسیب پذیری فنی برای مشتریانی که سرویسی از افرانت ندارد هم قابل اجرا است؟
در حال حاضر امکان ارائه سرویس فقط برای مشتریانی که سرویس از افرانت دارند قابل اجرا میباشد.
-
آیا این تست برای تمامی آیپی های مشتری انجام می شود؟
با پرداخت و انتخاب هر آیپی انتخاب شده توسط مشتری در زمان سفارش گذاری، تست فقط بر روی آیپی مشخص شده صورت می گیرد.
-
بهترین زمان برای تست مجدد آیپی ها در فاصل چند ماهه است؟
پیشنهاد میگردد ارزیابی مجدد آیپی ها 3 ماه یکبار صورت پذیرد.
-
آیا با استفاده از سرویس ارزیابی آسیب پذیری فنی امنیت سرویس ما در برابر نفوذ یا نشت اطلاعات بطور کامل حفظ خواهد شد ؟
خیر. همانطور که میدانیم امنیت هیچ گاه صددرصدی نیست اما با استفاده از این سرویس و برطرف سازی آسیب پذیریهای فنی بالقوه، امکان سواستفاده از این آسیب پذیریها برای مهاجمان تا حد قابل توجهی کاهش مییابد.
-
روند اجرای این سرویس چگونه است ؟
پس از ثبت سفارش ارزیابی آسیب پذیری در سایت افرانت و اعلام آیپیهای مورد نظر توسط مشترک، آیپیها توسط واحد امنیت اطلاعات افرانت مورد ارزیابی آسیب پذیری قرار گرفته و پس از 10 روز کاری گزارشی تحت عنوان توصیه نامه امنیتی شامل توصیههای لازم جهت انجام بهروزرسانیها و تغییرات در پیکربندی سرویس برای مشترک ارسال میگردد.