چگونه میتوانیم کمکتان کنیم؟
سرور اختصاصی
-
نحوه نصب سیستم عامل در سرور اختصاصی چگونه است؟
مشتری بایستی با هماهنگی قبلی و معرفینامه اقدام به ارسالFlash ،DVD ،CD و یا ... نموده و سپس از طریق دسترسی خود سیستم عامل را نصب نماید. مشتری از بین سیستم عامل¬های موجود، سیستم عامل خود را انتخاب و مراحل نصب طی می شود.( افرانت هیچگونه مسئولیتی در قبال نصب سیستم عامل برای مشتریان ندارد.)
-
آیا امکان خرید سرور اختصاصی به صورت آنلاین وجود دارد؟
بله، از تیرماه ۱۳۹۹ امکان خرید آنلاین سرویس سرور اختصاصی با تحویل فوری فراهم گردیده است.
-
در خرید خدمات آنلاین، تکمیل چه مشخصاتی الزامی است؟
مشتریان حقیقی: نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه، تلفن ثابت، تلفن همراه، ایمیل، آدرس به همراه کد پستی
-
مدت زمانی که راه اندازی و تغییرات سرویس ها طول می کشد چقدر است؟
با توجه به اینکه سرویس به صورت آنلاین ارائه می¬شود، بلافاصله در پنل مشتری صورتحساب نمایش داده شده و پس از پرداخت، حدود 45 دقیقه زمان جهت راه اندازی نیاز است و برای تغییرات نیاز به زمان 2 روز کاری می باشد.
- نحوه تردد مشتریان به افرانت چگونه است؟
-
نحوه راه اندازی لینک ارتباطی مرکز توحید همراه اول چگونه است؟
برای ارائه این سرویس توسط افرانت، لازم است مشتری درخواست خود را به صورت مکتوب به شرکت همراه اول ارسال نماید. پس از تایید شرکت همراه اول، از طریق ثبت تیکت برای افرانت ارائه این سرویس امکان پذیر است
-
نحوه ارائه سرویس های مخابراتی مانند siptrunk, mpls.... چگونه است؟
مشتری باید درخواست مکتوب خود را به افرانت ارسال نماید. در صورت پشتیبانی افرانت از این سرویس، رضایتنامه افرانت جهت دریافت سرویس از مخابرات به مشتری ارائه میگردد
-
آیا در صورت سفارش سرویس به صورت حقیقی یا حقوقی امکان ارسال فاکتور رسمی وجود دارد؟
بله، فاکتور رسمی بعد از راهاندازی سرویس برای مشتری ارسال میگردد
-
پشتیبانی سرویس ها چگونه است؟ آیا بابت پشتیبانی هزینه ای دریافت می گردد؟
پشتیبانی کلیه سرویسها به صورت 24*7 و رایگان است. کانالهای ارتباط با مرکز پشتیبانی فنی، تلفن 021 – 81180، ایمیل NOC@Afranet.ir و پس از لاگین در وبسایت افرانت، ثبت تیکت در بخش "درخواستهای من" میباشد.
-
آیا امکان راه انداری و تغییرات در سرویس های مشتری در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل ممکن است؟
خیر، راهاندازی در ساعات غیر اداری نیز امکان پذیر است اما تغییرات فقط در ساعات اداری امکان پذیر است.
-
چگونه می توان نماینده فنی سرویس ها را تغییر داد؟
مشتریان حقیقی می بایست از طریق آدرس ایمیلی که قبلا معرفی کرده اند در ساعات اداری درخواست خود را برای واحد فروش ارسال نمایند و مشتریان حقوقی نیز باید از طریق نامه درخواست خود را ارسال نمایند
-
نحوه تمدید قرارداد سرویس ها چگونه است؟
در خدمات غیر آنلاین، پس از تایید پیش فاکتور و پرداخت هزینههای مربوطه توسط مشتری قرارداد تمدید میگردد. در خدمات آنلاین پیش فاکتور ارسال نمیگردد. پس از پرداخت صورت حسابهای الکترونیکی توسط مشتری قرارداد تمدید میگردد.
-
آیا امکان تغییر دوره های پرداخت وجود دارد؟
بله، در صورت پرداخت سه ماهه ٣%، پرداخت ٦ ماهه ٧% و پرداخت سالیانه ١٥% تخفیف به مشتری تعلق میگیرد.
-
در صورت اختلال از طرف افرانت پرداخت خسارت به چه صورت است؟
ارائه خسارت بر اساس قرارداد است. لازم است مشتری تاریخ و مدت زمان اختلال در سرویس خود را از طریق ایمیل یا نامه به افرانت اعلام نماید.
-
آیا امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مشتری وجود دارد؟
تهیه نسخه پشتیبان برعهده مشتری میباشد. در صورت تمایل مشتری میتواند از سرویس فضای ذخیره سازی ابری برای این موضوع استفاده کند و اطلاعات مورد نیاز را بروی این فضا ذخیره کند.
-
دسترسی iLo سرورهای HP در افرانت چگونه است؟
دسترسی iLo در سرویس های مختلف متفاوت خواهد بود، برای سرویس Colocation این دسترسی به درخواست مشتری ارائه خواهد شد، در سرویس Dedicate Server دسترسی برای همه سرورهای این سرویس ارائه خواهد شد و جزء سرویس اصلی می باشد. در خصوص سرویس MAAS یا سرور اختصاصی آنلاین دسترسی پنل iLo به مشتری تحویل نخواهد شد و صرفا دسترسی کنسول در پرتال کاربری قرار می گیرد.
-
محاسبه ترافیک بر اساس چه پارامتری می باشد؟
کلیه ترافیک دریافتی و ارسالی بر روی پورت یا VLAN مشترک محاسبه خواهد شد.
-
جهت تفکیک ترافیک عبوری در داخل شبکه چه کار کنیم؟
مشترک می بایست یک VLAN مجزا بدون IP Public درخواست دهد یا طراحی شبکه داخلی مشترک به گونه ای باشد که آن ترافیک بر روی پورت سمت افرانت مشاهده نشود.
-
چگونه IP جدید خریداری شده را استفاده نمایم ؟
با توجه به اینکه در افرانت، رنج IP مازاد اختصاص یافته به پورت های مازاد سرور تخصیص مییابد، شماره پورت سرور برای رنج تخصیص یافته در اطلاع رسانی راه اندازی ارسال خواهد شد لذا با تنظیم رنج تخصیص یافته بر روی پورت اعلامی، میتوان ارتباط مذکور با رنج IP جدید را برقرار نمود.
-
در صورتی که نیاز به مشاوره در خصوص پیاده سرویس و یا شبکه باشد، چگونه میتوانم از افرانت کمک دریافت کنم؟
افرانت با ارائه سرویس MSP میتواند با وجود کادری مجرب در خصوص مشاوره، طراحی و پیاده سازی و نگهداری سرویس و یا زیرساخت شبکه در کنار کسب کار ها به جهت بهبود فرآیند و زمان پروژه قرار گیرد.