چگونه میتوانیم کمکتان کنیم؟
سرویس دیتابیس ابری
-
سرویس دیتابیس ابری افرانت چیست؟
دیتابیس ابری افرانت (DBaaS) به کاربران این امکان را میدهد که نسبت به راه اندازی و مدیریت پایگاه داده اقدام نمایند.
-
نحوه خرید سرویس به چه صورت است؟
نحوه سفارش و اطلاع از تعرفه سرویس به صورت آنلاین و از سایت افرانت در بخش خدمات ابری (ابر اول) امکان پذیر است.
-
چگونه از سرویس دیتابیس ابری افرانت استفاده کنم؟
برای استفاده از سرویس دیتابیس ابری افرانت پارامترهای لینک ارتباطی، نام پایگاه داده، نام کاربری و رمز عبور از طریق پنل کاربری در اختیار شما قرار میگیرد که از آن برای اتصال میتوانید استفاده نمایید.
-
توسعه دهندگان چگونه می توانند از سرویس دیتابیس ابری استفاده کنند؟
با توجه به اینکه این سرویس یک لینک ارتباطی ایجاد میکند میتوان با استفاده از آن ارتباط از راه دور را ایجاد نمود.
-
چه نوع دیتابیس هایی به عنوان دیتابیس ابری افرانت ارایه می شود؟
دیتابیسهای MySQL و PostgreSQL و همچنین دیتابیس Redis به دو صورت In-memory وPersistent-data ارایه میشود.
-
بعد از خرید و دریافت سرویس دیتابیس ابری چه اطلاعاتی در اختیار من قرار می گیرد؟
پارامترهای لینک ارتباطی، نام دیتابیس که هنگام ساخت آن وارد نموده اید، نام کاربری و رمز عبور در پنل کاربری در اختیار شما قرار میگیرد.
-
آیا افرانت برای سرویس دیتابیس ابری SLA ارایه میدهد؟
بله. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:
https://shop.afranet.net/TOC.pdf
-
دیتابیس ابری افرانت به چه صورت ارایه می شود؟
دیتابیس ابری افرانت به صورت بستههای اقتصادی، استاندارد و پیشرفته ارایه میشود که برای اطلاعات بیشتر میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
-
آیا می توانم رمز عبور دیتابیس را در پنل ابری افرانت تغییر دهم؟
در صورت نیاز به تغییر پسوورد میتوانید از طریق پنل کاربری خود در افرانت آن را تغییر دهید.
-
تمدید سرویس به چه صورت انجام می شود؟
در صورت اتمام دوره خرید سرویس، به منظور تمدید سرویس فاکتوری برای شما ارسال میگردد که با پرداخت آن دریافت سرویس شما ادامه خواهد یافت.
-
در صورت اتمام منابع سرویس چه اقدامی باید انجام دهم؟
در صورت اتمام منابع میتوانید در پنل کاربری خود با زدن دکمه ارتقا بسته فعلی خود را به بستههای بزرگتر مورد نیاز خود ارتقا دهید.
-
در صورت تعلیق سرویس چه اتفاقی می افتد؟
در صورت تعلیق سرویس با پرداخت صورتحساب ارسالی که هم از طریق ایمیل و هم در پنل کاربری شما قابل مشاهده است سرویس به صورت خودکار از حالت تعلیق خارج میشود.
-
اطلاع رسانی برای این سرویس به چه صورت انجام می شود؟
اطلاعیه های دریافت سرویس، صورتحساب، حد آستانه مصرف، تعلیق و خارج شدن از تعلیق به صورت ایمیل ارسال میگردد.